“ВЭБ ЗАР СУРТАЛЧИЛГАА”-НД ХАНДАХ МОНГОЛЫН интернэт ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХАНДЛАГЫГ СУДЛАХ НЬ

Хэвлэлийн нэр: ШУТИС-ийн Эрдэм шинжилгээний бүтээлийн эмхэтгэл, №6/129

Зохиогч:  Л.Одончимэг

Хамтран зохиогч: [Ц.ГАНБАТ:D.IM01]

Хэвлүүлсэн огноо: 2012-11-15

Хуудас дугаар: №6/129, х79-91

Өгүүллийн хураангуй:

Интернэт нь дэлхий дахинаа амьдарч буй хvмvvст маш бага зардлаар мэдээлэл тvгээх том боломжийг олгож байдаг. Өөрөөр хэлбэл интернэт маркетингийн гол утга санаа нь вэб сайтаар дамжуулан бvтээгдэхvvн vйлчилгээгээ онлайнаар сурталчлах, худалдах үйл ажиллагаа юм. Дээрх тодорхойлолтоос харахад интернэт маркетинг нь зөвхөн электрон худалдаа, интернэт зар сурталчилгаагаар хязгаарлагдахгvй бөгөөд кибер орон зайд хэрэглэгчийн vнэ цэнэ, сэтгэл ханамж, ашигт байдлыг бий болгох маркетингийн шинжлэх ухааны нэгэн салбар юм.Тэгвэл өнөөдөр монголын зар сурталчилгааны судлагдсан байдал хангалтгүйгээс гадна олон нийтийн “рекламнаас залхалт, бухимдал” ажиглагдах болж байгууллагууд зар сурталчилгааныхаа үр ашгийг алдаагүй тодорхойлохын аргагүй байна. Иймд судлаач миний бие монгол хүний интернэт зар сурталчилгаанд хандах хандлага болон итгэх итгэл ямар түвшинд байгааг тогтоон хэрэглэгчдэд болон байгууллагад зар сурталчилгаа нь үр ашгаа өгч, улмаар бизнесийн хөгжлийг өргөжүүлж чадаж байгааг судлах явдал байлаа.

Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг

Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод

Түлхүүр үг: #интернэт зар сурталчилгаа #кибер орон зайд хэрэглэгчийн vнэ цэнэ #сэтгэл ханамж

Өгүүлэл нэмсэн: Л.Одончимэг

Монгол Улсын Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль © 2019